alla söta kissekatter!

Hejsan allihopa, idag så var jag & Camilla på stan. Vi hade ingenstans att åka men det var typ en knäpp tant på t-centralen. Hon gjorde värsta arméhälsning när hon typ 'krocka' med en kille, haha. En snygging satt bredvid mig på en bänk på t-centralen, kan inte sluta tänka på hnm fast han är typ 19-21 år (oh jag vet vad du tänker). Jag vill bara åka till Turkiet nu, orkar inte vänta i trettio hela dagar. Tänk att jag ligger och solar på stranden när laget spelar match den 31/8, ghaaaah! Jag hoppas verkligen att det inte är några förseningar på planet när jag kmr hem den 6/8 för den dagen har jag match så jag hoppas verkligen på att jag hinner till den 'speciella' matchen för det laget har jag inte spelat mot. Stackars mig. Aja slutsnackat om det, hih. Jag ska ta och skära vattenmelonen nuu så ni får ha det bra & så har jag det bäääst :)




Simma lugnt alla söta kissekatter :')<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0